MANIFEST REFERÈNDUM (AMPA ESCOLA LLUÇANÈS)

Manifest sobre el referèndum de l’1-O

Des de l’AMPA de l’Escola Lluçanès volem manifestar que defensem la democràcia i el dret a decidir i que volem que els nostres fills creixin en un marc de respecte i llibertat, lluny de qualsevol acció repressiva.

És per això que volem condemnar qualsevol fet que no ens deixi conviure en una societat democràtica i plural on els drets i les llibertats prevalguin per sobre de les lleis.

Volem que els nostres fills visquin en un país on hi hagi drets socials i llibertat d’expressió, de reunió i d’acció. Volem situar-nos al costat de qui creu que les lleis les fa el poble i han d’estar al servei de la societat.

Davant del que ha passat els últims dies a Catalunya, condemnem les accions que atempten contra els drets humans més bàsics i manifestem el nostre suport a la Generalitat de Catalunya, al nostre Ajuntament, a les escoles que cediran els seus espais per poder votar i a totes les organitzacions i persones que treballen per garantir aquests drets, les llibertats i la democràcia.

ESCOLA LLUÇANÈS