MANIFEST JUNTA TERRITORIAL DE LES ESCOLES D’OSONA

Des de l’Escola ens hem adherit al següent manifest redactat per la Junta Territorial de directors d’Osona:

MANIFEST DE LA JUNTA TERRITORIAL DE LES ESCOLES D’EDUCACIÓ INFANTIL I PRIMÀRIA D’OSONA A FAVOR DE LA DEMOCRÀCIA

En representació a les escoles públiques d’educació infantil i primària d’Osona, la junta de directors d’aquest territori volem manifestar-nos a favor dels drets que es deriven de la Democràcia. Davant els fets ocorreguts aquests dies creiem que s’estan vulnerant els drets fonamentals de tota societat democràtica com la llibertat d’expressió, el dret de reunió, el dret a la intimitat, el dret a decidir,…entre altres.

És per això que manifestem que el diàleg és i ha de ser sempre el camí cap a l’entesa i la resolució pacífica.

Des de les escoles, ens comprometem a ser exemples de diàleg, a promoure i respectar les opinions dels alumnes, dels mestres i de les famílies i afavorir, sempre, actituds de Pau i de convivència.

Junta territorial de directors d’Osona (22 de setembre de 2017)