ENS VISITA UNA ESCRIPTORA: LA LOLA CASAS

Roaldh Dahl és un escriptor anglès que el 16 de setembre va fer 100 anys que va néixer. Durant el primer trimestre hem llegit llibres seus: Agu Trot, Els Culdolla, La meravellosa medicina d’en Jordi, Charlie i la fàbrica de Xocolata, La Girafa, el Pelicà i jo, Matilda, el meu amic gegant….

Treballant la vida d’en Roald Dahl van saber que hi havia una mestra que el va conèixer, la Lola Casas.
Vam investigar qui és, què fa, i hem descobert que a més a més escriu poemes i contes.
Al començament del segon trimestre hem llegit obres de la Lola Casas i l’hem convidat a venir a l’escola.
El dia 13 de febrer ha vingut i durant una bona estona ens ha parlat de com va conèixer en Rolad Dahl, què feia, com era la seva casa, la seva família…

També ens ha explicar com fa ella la seva poesia i ens ha presentat el seu darrer conte que tot just ara arriba a les botigues i ens n’ha regalat un. Es titula ” Mentides?”. Per acabar ens ha ensenyat un rap (cançó) amb un poema seu d’un rap (peix).

Notícia redactada pels alumnes de Cicle Mitjà i Superior