ÈXIT DE PARTICIPACIÓ A LA 3a EDICIÓ DE LA BICICLETADA

Quina tarda més maca que vam passar tots junts!
El passat diumenge 21 de maig vam celebrar la tercera edició de “La bicicletada de l’Escola Lluçanès i des de l’AMPA us volem fer saber que estem molt contents de que ens acompanyéssiu. Érem molts!! I això ens encanta perquè significa que us ve de gust la proposta d’una tarda plegats, a l’aire lliure i fent esport.

Fa goig veure mestres, pares, mares, germans, tiets, àvies i amics, compartint amb els nens de l’escola una tarda en què vam sortir en bici o a peu per arribar a Sant Andreu de Llanars per dues rutes diferents.

Després de l’esforç, que a tots ens va semblar molt fàcil, però que a molts avui ens ha fet llevar amb “agulletes”, ens vam retrobar en aquell fantàstic planell de Sant Andreu, amb ombra i molt espai per jugar, on, a més, ens esperava un berenar sa i molt refrescant a base de fruita (que estava boníssima) i una mica de coca i fuet.
En aquell lloc privilegiat vam xerrar, vam menjar i vam jugar molt. Va ser molt maco veure que, fins i tot, alguns familiars molt grans ens van venir a veure i a compartir aquella ombreta i aquell berenar.
Si vàreu venir seria molt xulo que ens expliquéssiu cosetes que us van agradar i que us van passar a traves dels comentaris. I si no vàreu poder venir, esperem que l’any que ve us pugueu reservar el dia perquè realment val la pena trobar-nos en un ambient ben diferent.

Tots tenim clar que fins i tot en dies com aquest seguim educant els nostres fills i és un plaer fer-ho tots junts, escola i famílies. Perquè ja sabeu que “Junts eduquem i junts fem escola!”

(Notícia redacata per l’AMPA de l’Escola)

Clicant sobre les fotogrfies podreu accedir a l’ÀLBUM COMPLET. Imatges cedides per l’AMPA de l’escola.