CONSIGNES DE CARNAVAL I ENTERRAMENT DE LA SARDINA

Aquests dies l’escola ha viscut amb una gran alegria l’arribada del Rei Carnestoltes que ha vingut amb moltes ganes de provocar disbauxa i contagiar les ganes de festa i molta gresca.
Cada dia ens ha deixat una consigna: portar agulles d’estendre al cabell, unes ales ben vistoses al cap o a l’esquena, uns mitjons ben llargs per sobre dels pantalons i, finalment, anar vestits amb roba negra per acomiadar-lo i donar pas a la Quaresma. A més a més aquest any ha quedat ben guarnit ja que, durant la tarda del Dijous Llarder, cada cicle li va contruir un objecte ben llampant: una corona, un cinturó, una corbata i un ceptre per fer-lo encara més vistós.

A l’escola vivim intensament totes les tradicions i les transmetem als nostres alumnes. Per aquest motiu, al finalitzar el Carnaval, tots els nens i nenes de l’escola han participat a l’enterrament de la sardina a l’hort de l’escola i han cantat càntics de Quaresma per acomiadar el nostre estimat Carnestoltes i donar pas a una nova etapa.
Fins l’any vinent Rei Carnestoltes i…benvinguda Quaresma!