CONCLUSIONS DE LA SETMANA EUROPEA “WE ARE A SUSTAINABLE COMMUNITY”

Després d’una setmana farcida d’activitats, projectes i noves experiències hem fet un recull de tots aquells aprenentatges i conclusions a les quals han arribat els nostres alumnes.
A partir de diferents qüestionaris d’autoavaluació, debats d’aula i altres activitats, hem pogut copsar l’impacte de cadascuna de les actuacions programades i l’aprenentatge que n’ha pogut fer cada nen/a d’allò que han après i viscut.
El resultat que se’n deriva és un tríptic amb tota la informació més rellevant que dóna sentit als continguts treballats i que ajuda a veure com els alumnes han crescut tant a nivell d’aprenentatges com també a nivell personal.
Un dels objectius principals del projecte Erasmus+ “We are a sustainable community” és conèixer l’ús que fem dels recursos naturals i promoure un canvi d’actitud per tal de fer un consum responsable d’aquests recursos.
Les activitats realitzades van encaminades a permetre que els alumnes experimentin, reflexionin i arribin a unes conclusions que podeu llegir en aquest document. Esperem que gaudiu veient tot el que han après els vostres fills/es: