CONCENTRACIÓ EN DEFENSA DE LA PAU, LA CONVIVÈNCIA I EL DIÀLEG

Avui, dia 2 d’octubre de 2017 des de l’escola i l’Institut ens hem sumat a la crida de tots les membres que formen part de la “taula per la democràcia” per la defensa d’un marc democràtic que tingui per principi el diàleg i els valors de companyerisme, pau i solidaritat que estem defensant des del món educatiu.
Al voltant de les 12 del migdia ens hem concentrat davant de l’Escola de Música per llegir paraules i frases escrites pels mateixos alumnes a favor de la pau, la convivència i el diàleg i hem acabat escoltant i cantant junts la cançó “Imagine” de John Lennon.

Per un món més solidari, just i respectuós amb totes les ideologies i pensaments des de l’Educació hi tenim molt a dir i molt a fer.

1. Gabi

Fa dies que veiem reconeixements populars a serveis mèdics, a cossos de seguretat, a serveis d’emergències i a bombers… però hi ha un cos que treballa cada dia amb els nostres fills, acompanyant-los, ajudant-los, educant-los en tots aquests valors i construint un futur millor.
    Orgullós dels mestres i professors del nostre país.
    Junts eduquem, junts fem escola!