CLOENDA DE LA SETMANA DEL MEDI AMBIENT

Avui tots els nens i nenes de l’escola hem anat al Passeig per gaudir de l’espai de jocs amb material reciclat de la companyia Katakrak, activitat oganitzada des de l’Ajuntament i que es troba emmarcada dins la Setmana del Medi Ambient.

Ha sigut una manera molt lúdica i divertida de donar per acabada una setmana intensa i molt profitosa per tots els nens i nenes de les escoles del municipi amb què han pogut participar de diferents propostes adreçades a diferents edats, algunes d’elles organtizades des de l’Ajuntament i d’altres des de les mateixes escoles.

Hem viscut experiències d’aprenentatge diverses com la visita a Font Guillera, el coneixement de l’entorn en activitats intergeneracionals, la participació en una exposició sobre el Medi Ambient i el reciclatge, l’elaboració de paper reciclat, una plantada per embellir la zona del passeig, la cloenda amb la companyia Katakrak i altres activitats que han fet que els alumnes prenguin més consciència sobre la importància de protegir el nostre entorn i fer un ús racional dels recursos naturals.

Des de l’escola volem agrair l’Ajuntament la iniciativa de programar aquesta fantàstica setmana i també a totes les persones que han ajudat a fer possible totes les activitats: agents rurals, voluntaris, tècnics…

Us recordem també que l’exposició sobre el Medi Ambient en què hi participen les dues escoles de primària de la població, restarà oberta fins diumenge al Centre de Dia. Us animem a visitar-la.

(Clicant sobre les fotografies podreu accedir a l’àlbum complet amb imatges del matí de cloenda)

1. Glòria Borralleras Soler

Quin goig!
    Gràcies per la vostra col·laboració. Llàstima que la pluja d’aquesta tarda ha impedit la visita de les dues escoles a l’exposició. És molt interessant el ventall de treballs exposats i la capacitat dels alumnes i professors desenvolupant-los.
    Diumenge serà oberta de les 10 del matí a la 1 del migdia.