CELEBREM EL DIA INTERNACIONAL DE L’ESPORT ESCOLAR

El divendres dia 29 de setembre vam celebrar el Dia Internacional de l’Esport Escolar i, coincidint amb la celebració dels 25 anys de les Olímpiades de Barcelona vam convertir els espais exteriors de l’escola en terrenys de joc on tots els nens i nenes, des dels més petits als més grans, van poder practicar diferents esports Olímpics i, en el cas dels alumnes d’Educació Infantil, provar i desenvolupar tot tipus d’habilitats motrius i de coordinació.

Van poder practicar els següents esports: Salt de llargada, llançament de pes, llançament de javelina, circuit d’ostacles i carreres de 50 metres.

Aquesta activitat és l’inici d’un projecte sobre la salut i l’esport. I, com que una imatge val més que mil paraules, clicant sobre una de les següents fotografies podreu accedir a l’àlbum amb totes les imatges de la jornada: