APRENEM A FER OLI DE GINEBRE

El matí del dilluns 15 de gener, els nens i nenes de quart vam anar a la Pedra Dreta a aprendre a fer oli de ginebre. En Benet Pons, l’avi d’en Marc, en Pep i la Nora de la nostra escola i alguns voluntaris ens van explicar que hi ha dos tipus de ginebre: el ginebre negre i el ginebre blanc que és el que serveix per fer l’oli i que té unes boles de color marró o vermell.

També vam poder veure en directe com es forma l’oli de ginebre i a cada alumne ens van donar un potet de vidre on hi van posar una mica d’oli.

També vam aprendre que quan es fa oli de ginebre s’ha de fer foc i això fa que es faci molta fumera.

Ens va agradar molt! Moltes gràcies a tots els voluntaris que ens ho van voler explicar.

(Text escrit pels alumnes de 4t de primària)

ACCÉS A LA GALERIA D’IMATGES DE L’EXPERIÈNCIA