ACTIVITATS INTERGENERACIONALS I JOCS TRADICIONALS

Ahir dia 4 d’octubre des de l’escola i, conjuntament amb el Centre de Dia, es va organitzar una activitat amb l’objectiu de fer més propera i enriquidora la relació entre diferents generacions, aprendre els uns dels altres i, al mateix temps, crear un espai de joc i intercanvi.

La gent gran del Centre de Dia i els avis i àvies de l’escola van ensenyar als més petits tot tipus de jocs que ells jugaven a casa o al carrer. Van poder-los practicar conjuntament i gaudir d’un bon matí pels diferents racons del pati de l’escola.

L’activitat es va organitzar amb diferents grups entre alumnes de diferents edats i va estar molt ben valorada per totes les parts. Tots junts van poder aprendre i recuperar jocs com les bales, patacons i xapes, jocs amb aros, arrencar cebes, el pare carbasser, saltar i estirar la corda, bitlles catalanes, l’espardenyeta, l’anell, la xarranca i fer girar la baldufa.

Des de l’escola volem donar les gràcies a la direcció i a tota la gent gran del Centre de Dia que van fer possible l’organització d’aquesta activitat així com tots els avis i àvies de l’escola que es van voler sumar a aquesta iniciativa.

La intenció és que els nens i nenes de l’escola puguin explicar aquests jocs a les seves famílies i poder-los practicar i compartir a les hores de pati buscant així més alternatives a la manera de gaudir del temps lliure. Clicant sobre de cada fotografia podreu accedir a la galeria amb totes les imatges.