Història

L’Escola Lluçanès, d’una línia, és l’escola pública d’educació infantil i primària de Prats de Lluçanès, un poble amb 2.790 habitants de la comarca d’Osona.

És una escola molt bonica ubicada en un entorn natural fantàstic i molt arrelada al territori on es potencien activitats relacionades amb el poble, la comarca i l’entorn proper.

Es tracta també d’una Escola Verda on es porten a terme activitats relacionades amb la conservació del medi i on, a més a més, s’utilitzen les noves tecnologies per a potenciar l’aprenentatge dels alumnes. En aquest sentit, la nostra Escola disposa d’una xarxa informàtica molt ben equipada i incorpora Pantalles Digitals a les aules afavorint un aprenentatge interactiu i significatiu.

La importància de la lectura fa que, des de la nostra biblioteca, s’impulsin activitats d’animació a la lectura des dels més petits fins als més grans i on, a més, s’impulsa un Pla Lector de Centre.

L’Escola també aplica un Projecte de Llengües Estrangeres que permet viure l’anglès des dels tres anys de manera lúdica i experimental.

Des de l’àrea d’Educació Física es procura diversificar i treure el màxim de rendiment de l’esport aprofitant les bones instal·lacions de les quals disposa el centre. L’Escola forma part del PCEE, Pla Català de l’Esport a l’Escola, a partir del qual es subbencionen diferents activitats extraescolars, com ara la Natació.

Una Escola gran, confortable i espaiosa on s’atenen les necessitats de cada nen/a dins d’un clima proper i humà.