UNA OBRA DELS ALUMNES DE CICLE SUPERIOR ES PROJECTA AL FIC-CAT DE RODA DE BERÀ

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Avui per fi ha arribat el gran dia!

Els alumnes de Cicle Superior han hagut de matinar per viatjar a Roda de Berà però ha valgut la pena ja que ells matixos han pogut presentar l’obra “Orquinos, la petita orca” que, juntament amb altres 10 curtmetratges d’altres centres de primària, ha estat projectada dins la programació del Festival Internacional de Cinema 2016.

No ha faltat de res: alfombra vermella, fotografies oficials, un escenari, una gran pantalla de cinema i un teatre a vessar d’alumnes i professorat nervisosos i emocionats de veure les obres dels nostres alumnes projectades en un gran i prestigiós festival.

Una representació d’alumnes (Aleix, Ona i Cèlia) han explicat al públic assistent d’on va sorgir la idea i el procés d’elaboració d’Orquinos, presentació que ha acabat amb la lectura d’un poema redactat i llegit per Marta Cors.

Escolteu que bé que ho han fet!

Al finalitzar l’acte tots hem pogut votar l’obra que més ens ha agradat i que serà la guanyadora del premi del públic.

I…per finalitzar aquest dia tan especial hem acabat dinant i compartint jocs i descobertes a la platja de Coma-Ruga.

Ha estat una jornada molt complerta, emocionant i plena d’aprenentatges on hem descobert que a les escoles es fa i es pot fer un cinema de molta qualitat amb modalitats tan diverses com la tècnica de l’Stop Motion, les pel·lícules mudes, videoclips, musicals i petites històries que transmeten sentiments i porten implícits missatges molt emotius com el que ens han volgut transmetre un grup d’alumnes d’un centre d’educació especial demostrant amb la seva obra DIS-CAPACITAT demostrant que tothom té diferents capacitats i que, amb esforç, tots som capaços de fer grans coses.

Ens quedem amb aquest missatge: junts hem après i hem crescut com alumnes i també com a persones.

Ara…falta esperar el diumenge dia 5 de juny quan, una representació de famílies de l’escola, anirem a la cloenda i l’entrega de premis del festival.

Us deixem amb un seguit de fotografies del que ha donat de si el dia d’avui. Algunes d’elles han estat fetes per la mateixa organització del Festival: