MURAL AMB MATERIAL RECICLAT

Recordeu que per celebrar el Dijous Llarder vam demanar a les famílies que portessin material reciclat divers per elaborar un mural?

Doncs…ja el tenim acabat! Ha comptat amb la participació de tots els nens i nenes de l’escola, des del més petits als més grans, organitzats en grups cooperatius. Es troba penjat en un lloc visible de l’escola, just al capdamunt de les escales per accedir a les aules de CM i CS.

Moltíssimes gràcies a les famílies per la vostra col·laboració i, felicitats a tots els nens, per la creativitat i l’esforç que vam posar en la seva elaboració. Mireu-ne el resultat. Impressionant!

mural