FINALITZA LA LLIGA COMARCAL DE CROS ESCOLAR D’OSONA

Des del Consorci del Lluçanès es fa ressò d’una important notícia no només per l’escola sinó també per tot el territori del Lluçanès. El passat 18 de febrer va acabar la lliga comarcal del cros escolar de la comarca d’Osona. L’últim cros es va fer a Folgueroles i va ser allà on es van donar a conèixer els tres millors classificats de cada categoria.

Des del Consorci destaquen la presència d’un gran nombre d’atletes del Lluçanès als podis dels primers classificats fet que demostra la constància, l’esforç i el gran treball que tant els atletes com les seves famílies han demostrat al llarg de totes les jornades.

Des de l’escola volem felicitar a tots els atletes que han participat al llarg de totes les jornades o bé en algunes de les curses i, de manera molt especial, a tots aquells que han aconseguit classificar-se i obtenir un lloc en el podi dels guanyadors. També a totes les Ampes, famílies i persones que han ajudat a organtizar i a fer possible que, un cop més, el cros escolar segueixi endavant creant il·lusions i potenciant els valors en l’esport.

A TOTS…MOLTES GRÀCIES I FELICITATS!

Us deixem amb l’enllaç de la notícia del Consorci del Lluçanès:

Fotografia publicada pel Consorci del Lluçanès