DIA INTERNACIONAL DELS BOSCOS

Dins els actes de la setmana del medi ambient avui hem celebrat el dia internacional dels boscos,  l’escola ha participat a la passejada amb avis fins a la cadira d’en Galzeran amb els alumnes de Cicle inicial. Ens han explicat les plantes remeires que ens hem anat trobant pel camí i els més petits de l’escola han col·laborat en una plantada de plantes per embellir el Passeig. També hem tingut la visita l’Isaac Peraire (l’alcalde) i els guardes forestals, que ens han explicat la seva feina. (Clicant sobre les fotografies podreu accedir a les fotografies de cada àlbum)plantada

forestals

cimg2144

Noticia d’un alumne de CI

Avui d’excursió hem anat amb els avis i els companys i les mestres. Llavors quan esmorzavem ha vingut l’alcalde, els forestals i el Paco de l’Ajuntament. Hem vist molts animals com l’insecte pal, la sargantana, l’ocell, l’aranya, la marieta i molts més…. i també hem vist moltes plantes com el romaní, l’argelaga, el jonc, els gallarets….

També hem vist molts llocs com una tina, el bosc, la cadira d’en Galceran, camins, i fins i tot un cau de conill. Ens ho hem passat molt bé.

Jan Díez

1. Glòria Borralleras Soler

Els grans, com que caminen una mica més, han pogut anar al bosc i conèixer animals i plantes acompanyats dels voluntaris i els agents rurals. I els que ens hem quedat al passeig amb els alumnes més petits també ens ho hem passat molt bé amb la visita dels Agents Rurals i les explicacions del Ricard, el jardiner de l’ajuntament.
    Segurament que hem conegut les mateixes plantes que els grans però les nostres són adaptades per crèixer en jardins . El Ricard les cuidarà molt i estic segura que les estimarem encara una mica més perquè les hem plantat nosaltres i les veurem a crèixer i ens recordarem del dia que ho vam fer.
    M’ha agradat molt veure tantes nenes i nens jugant amb sorra i aigua!