COMPARTIM LECTURA AMB NENS I NENES DE L’ESCOLA BRESSOL

Avui ens han vingut a veure els alumnes d’Educació Infantil2 de l’Escola Bressol Municipal La Pitota amb qui hem compartit una estona molt agradable i educativa a la nostra biblioteca.

Els nois i noies de sisè de l’escola els han explicat un conte elaborat per tots els alumnes de primària “Els 3 porques” i han aprofitat la visita per llegir i mirar altres contes. Ha estat una jornada molt profitosa per tots.

Moltes gràcies a tots els alumnes i mestres de la Pitota per compartir amb nosaltres aquest matí. Podeu accedir a l’àlbum de fotografies clicant sobre la imatge: