CELEBREM DIJOUS LLARDER

Aquesta tarda hem celebrat el DIJOUS LLARDER  a l’escola i ho hem fet de manera molt original i divertida. Els nens i nenes de l’escola ens hem organitzat en diferents grups amb nens i nenes des d’Educació Infantil fins a Cicle Superior per fer diferents jocs i tallers: micados gegants, relleus, el joc del mocador, la imitació d’una fotografia per mitjà de diferents elements i materials i la confecció d’un mural gegant amb material reciclat.

dijousllarder dijousllarder2

(Clicant sobre les fotografies podreu accedir a l’àlbum complet de la festa)

Com ja acostuma a ser habitual, els pares i mares de l’AMPA ens han convidat a menjar un deliciós entrepà de botifarra que les famílies, les mestres i els alumnes hem compartit tots junts al pati de l’escola.

Volem donar les gràcies a totes les famílies per l’alta participació ja sigui acompanyant-nos a la festa o bé portant tots aquells materials necessaris per elaborar el mural. Ben aviat el podreu gaudir penjat en una de les parets de l’escola. Bon dijous llarder a tots i totes!