Els nens i les nenes de primer plantem maduixeres

El passat dijous dia 23 de març els alumnes de 1rA i de 1B vam visitar l’hort on ens va rebre l’Esteve, preparat per ajudar-nos a plantar la fruita escollida per aquest curs: la maduixera!

Aprofitant que durant el 3r trimestre treballarem de manera interdisciplinar el projecte de la maduixa, l’Esteve ens va explicar que es pot plantar de dues maneres: a partir de la llavor (el creixement tarda més) o a partir del planter (la planta ja està una mica més crescuda). Vam triar aquesta última opció i vam tenir l’ocasió d’observar al natural la planta. L’Esteve ja ens havia preparat el forat on plantaríem la maduixera i nosaltres la vam ficar al lloc indicat i la vam tapar amb terra ben nodrida.

A partir d’ara caldrà cuidar-les i regar-les quan toqui i esperar veure primer la flor blanca i després les petites maduixes (primer verdes i vermelles quan madurin).

Quines ganes de veure-ho!

Foto blog.redimensionada

clicam