Consell escolar

El consell escolar és un òrgan de participació del centre.

Està format per:

• Sector mestres: Imma Cabello, Carme Bouso, Reyes Baches, Toni Garcia, Imma Rodríguez, Dori Pérez i Tània Vera
  • Sector mares i pares: Cristina Maestro, Javier Moyano, Samira Ben Alid, Astou Toure, Yolanda Barea
  • AMPA: Marta Font
  • Personal de serveis: Teresa Garcia (conserge).
  • Ajuntament: Rudi Benza
  • Equip directiu: Montserrat Altimires, Anna Martí i Brígida Fernàndez (amb veu i sense vot).

Les seves funcions són:

• Participar en l’aprovació del projecte educatiu i les seves modificacions. El consell escolar ha de ser consultat pel director de manera preceptiva per valorar la proposta del projecte educatiu i manifestar el seu suport amb una majoria de les tres cinquenes parts dels membres.
  • Participar en l’aprovació de la programació general anual, de les normes de funcionament i de la gestió econòmica del centre. El consell escolar ha de ser consultat de manera preceptiva per valorar cada una de les propostes i manifestar el seu suport per majoria simple dels membres.
  • Avaluar l’aplicació del projecte educatiu i de les seves modificacions així com de la resta de documents de gestió del centre.
  • Aprovar les propostes d’acords de coresponsabilitat, convenis i altres acords de col·laboració del centre amb entitats i institucions.
  • Intervenir en el procediment d’admissió d’alumnes.
  • Participar en el procediment de selecció i en la proposta de cessament del director o directora.
  • Intervenir en la resolució dels conflictes i, si escau, revisar les sancions als alumnes.
  • Aprovar les directrius per a la programació d’activitats escolars complementàries i d’activitats extraescolars, i avaluar-ne el desenvolupament.
  • Participar en les anàlisis i les avaluacions del funcionament general del centre i conèixer l’evolució del rendiment escolar.
  • Aprovar els criteris de col·laboració amb altres centres i amb l’entorn.
  • Qualsevol altre que li sigui atribuïda per les normes legals o reglamentàries