Programa “fruita a l’escola”

Els centres públics i privats de segon cicle d’educació infantil i qualsevol cicle de primària poden sol·licitar adscriure’s al Pla de consum fruita del curs 2016/2017 per rebre gratuïtament fruita per al consum dels nens i nenes a l’hora d’esmorzar o berenar dins del recinte escolar. L’Escola Ponent, com cada any, ens hem inscrit a aquest programa.

El dilluns i el dimarts d’aquesta setmana seran els dos darrers dies d’aquest mes de febrer en què tindrem fruita per esmorzar.

Volem agrair la col·laboració de pares, mares i àvies que han vingut a l’escola a fer el repartiment i a pelar fruita. Totes juntes construïm la comunitat educativa de Ponent.

20150826-pla-consum-fruites-jpg_821202306-1

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *