Programa de formació “GOLF A LES ESCOLES”

La Real Federación Española de Golf junt amb les Federacions Territorials, entre elles la FCG, ha desenvolupat un Programa de Formació, agrupant el coneixement i experiències d’altres països, com EEUU, Irlanda i Anglaterra, que està inspirat en el programa de formació TPI (Titleist Performance Institute), centrat en el desenvolupament a llarg termini, les transferències de moviment i en aprendre jugant.

Les escoles que introduïm el golf a l’escola comptem amb un kit de material (sota el règim de cessió) el manual, la guia ràpida i les fitxes d’exercicis. El material està adequat bàsicament per primària encara que també permet adaptacions per secundària.

Actualment més de 60 centres escolars catalans (públics, privats i concertats) participen activament al Programa Golf a les Escoles FCG.  Un cop provat el golf a classe, a molts alumnes i els seus familiars se’ls desperta l’interès per provar-lo en un camp de golf de veritat. Per aquest motiu, els clubs i camps de golf adherits al Programa ofereixen Baptisme de Golf gratuïts a centres escolars, alumnes i familiars.

dsc02033

clicam