CONTINUEM AMPLIANT EL PLURILINGÜISME A L’ESCOLA…

El Grup d’Experimentació per al Plurilingüisme de l’escola Ponent es posa en marxa per assolir els objectius d’Europa 2020 vers la competitivitat europea, els principis d’internacionalització i d’èxit escolar, i s’alinea amb els compromisos de qualitat del Marc per al plurilingüisme del sistema educatiu a Catalunya.

Aquest curs, iniciem aquest grup experimental fomentant les arts plàstiques (Arts & Craft) des de cicle inical i fins a cicle superior en anglès. Per tal que la participació dels alumnes sigui més significativa, aquestes sessions es fan en grups desdoblats.

Com a novetat, a cicle superior també fem una sessió setmanal de pla lector en anglès (amb mig grup-classe) i una part de la Science (Medi) en anglès (un de cada tres temes).

Resultat d'imatges de arts and craftsResultat d'imatges de science