Primeres informacions, dates i reunions del curs 2017-2018

Benvolgudes famílies,

Les vacances escolars comencen a arribar al seu fi i després d’aquests dies per gaudir i aprendre amb familiars i amics, retornem a l’escola amb les piles ben carregades!
Us informem de les primeres dates i activitats previstes pel proper curs 2017-2018 per a la vostra organització i coneixement:
  • Dimecres 6 de setembre de 10h a 13h i de 17h a 21h: entrega de llibres de 1r a 6è al gimnàs de l’escola (AMPA). Cal portar el resguard del pagament del banc. P3, P4 i P5 no cal venir (portar el resguard de pagament el primer dia d’escola)
  • Dimecres 6 de setembre de 10h a 13h i de 17h a 21h: entrega full d’inscripció d’activitats extraescolars de l’AMPA al gimnàs de l’escola (AMPA). Avançat en un correu electrònic al juliol.
  • Dimecres 6 de setembre a les 18h a la sala polivalent/menjador: Reunió de pares/mares de P3 (eviteu venir amb els vostres fills/es). Us podreu apuntar a les entrevistes dels dies 7 i 8.
  • Dijous 7 i divendres 8 de setembre a les aules de P3: Entrevistes individuals amb les famílies de P3 (Cal venir amb el vostre fill/a i portar el material necessari del llistat lliurat).
  • Divendres 8 de setembre d’11h a 12h: Obrim portes per conèixer l’equip docent i visitar l’aula (tots els grups). Trobareu les llistat d’alumnat i els tutors/es a les aules.
  • Dimarts 12 de setembre: Inici de classes i de la setmana d’adaptació de P3 (torn matí o tarda, del dia 12 al 15 de setembre). Comença el servei de menjador escolar i d’acollida (matinal, migdia i tarda). L’alumnat d’Ed.Infantil caldrà portar el resguard de pagament de material a les tutores.
  • DIMARTS 12 DE SETEMBRE a les 9h: Les famílies de P4 a 6è podreu entrar a la pista de l’escola per fer un petit acte de benvinguda al curs. L’Equip Directiu presentarà a l’equip docent del centre i l’alumnat es distribuirà per cursos. Les famílies de P3 faran la setmana d’adaptació segons el torn (matí o tarda) que s’assignarà a la reunió del dia 6.
A partir de la tarda del primer dia d’escola, l’alumnat ha d’accedir al centre per la porta corresponent:
– Ed.Infantil: l’alumnat accedeix a l’aula directament. Les famílies heu d’evitar obstaculitzar l’entrada, per tant, per a qualsevol comentari amb la mestra, caldrà esperar a que la tutora hagi fet la rebuda de tot el grup.
– Cicle Inicial: l’alumnat entrarà a l’escola, de forma lliure i ordenada, per la porta principal (no farem files). Hi haurà mestres supervisant els accessos, les tutores els esperaran a l’aula. Per a qualsevol consulta ho podeu fer mitjançant la llibreta de comunicacions o bé, a la recollida, un cop entregat tot l’alumnat. La recollida de l’alumnat es farà per la porta principal, però caldrà que les famílies esperin fora del recinte, per no obstaculitzar l’entrega d’alumnat i l’accés al centre.
– Cicle Mitjà: l’alumnat accedirà al centre per la porta de la pista i rampa. Hi haurà mestres supervisant els accessos. Per a qualsevol consulta amb les tutores ho podeu fer mitjançant l’agenda.
– Cicle Superior: l’alumnat accedirà al centre per la porta de la pista fins a l’aula. Hi haurà mestres supervisant els accessos. Per a qualsevol consulta amb les tutores ho podeu fer mitjançant l’agenda.
  • Dimecres 13 de setembre a les 19h a la sala polivalent/menjador: Reunió de pares/mares d’activitats extraescolars de l’AMPA (eviteu venir amb els vostres fills/es).
  • Dijous 14 de setembre a les 17.30h a la sala polivalent/menjador: Reunió de pares/mares de P4 i P5 (eviteu venir amb els vostres fills/es).
  • Dijous 14 de setembre a les 18h a la sala polivalent/menjador: Reunió de pares/mares de Cicle Inicial – 1r i 2n (eviteu venir amb els vostres fills/es).
  • Dijous 14 de setembre a les 18.30h a la sala polivalent/menjador: Reunió de pares/mares de Cicle Mitjà – 3r i 4t (eviteu venir amb els vostres fills/es).
  • Dijous 14 de setembre a les 19h a la sala polivalent/menjador: Reunió de pares/mares de Cicle Superior – 5è i 6è (eviteu venir amb els vostres fills/es).
  • Dilluns 18 de setembre: Inici de les activitats extraescolars.
  • Dimarts 19 de setembre de 17.30h a 18.30h: Sessió demostració de l’activitat extraescolar de Robòtica i Tecnologia (aquesta activitats començarà dimarts 3 d’octubre).
També us fem arribar el calendari del curs 2017-2018.

Recordeu: Per a qualsevol consulta, el centre disposa de pàgina web amb la documentació oficial d’organització i funcionament de centre.

Tot a punt per començar un nou curs ple d’aprenentatges compartits!!!

Equip Directiu
Curs 2017-2018