Presentació del Conte col·lectiu de 3r

Avui, divendres 5 de maig, hem tingut el plaer de gaudir d’un matí col·laboratiu gràcies a l’activitat del Conte de 3r de les escoles de Vilanova del Camí.

Aquesta és una de les activitats municipals que compartim amb els companys/es de les altres escoles de Vilanova i que consisteix en la creació d’un conte col.laboratiu. Una escola (en aquest cas, l’Escola Marta Mata) inicia el conte amb l’aparició dels protagonistes: en Joanoi, en Pompei i la Martina. Aquests personatges viuen una sèrie d’aventures creades per l’alumnat de 3r d’una altra escola (l’Escola Joan Maragall) i li donen el punt i final i pensen el títol de la història literària l’alumnat de la darrera escola (l’Escola Pompeu Fabra).

En aquesta ocasió, la 7a edició, el conte titulat “L’aventura dels 3 trigèmins” ha estat posat en escena per la Rosa M.Caballol, que els ha conduït al llarg de tota la història visitant a l’alumnat a les escoles. Finalment, l’acte ha acabat amb la projecció del pas a pas de la creació del conte, l’entrega d’un detallet per a cada alumne/a obsequi de la Rosa M. i un esmorzar comunitari a la Plaça de Can Papasseit.

L’Ajuntament de Vilanova del Camí hi col·labora amb la cessió d’espais i infrastructura, l’empresa de reprografia RISO amb la impressió d’uns 200 contes per a tot l’alumnat i les escoles, el Centre de Recursos de l’Anoia amb l’aportació de la despesa de la contista i l’empresa AlimentArt amb l’esmorzar per a tots els nens/es.

Una experiència d’aprenentatge i de convivència amb els companys/es de 3r de les escoles de Vilanova del Camí.

ÀLBUM DE FOTOS (clica aquí)

dav dav dav