Preparant nous espais a l’escola!!

Aquest primers dies de setembre ens permeten, per una banda, coordinar tot l’equip docent del centre en temes organitzatiu, de funcionament, pedagògics i de projectes d’escola; i també, per l’altra banda, deixar a punt el centre amb novetats o bé renovant, els espais per a fer-los accessibles, útils i adaptats als nous projectes i a les necessitats de l’alumnat.

Aquí teniu exemples dels espais de la calma creats com a zones de confort per a activitats de relaxació i trobades entre alumnat i tutors/es, individuals i en petit grup, per treballar l’eix transerval del curs: T’escolto… També podrem gaudir, en breu, del nou accés per a les famílies d’Ed.Infantil i de pancartes a la façana de l’escola que recullen els projectes de centre. Aquestes són algunes de les novetats del curs que anirem ampliant per millorar el nostre Pompeu!