Potenciem la conversa en llengua anglesa

Des d’inici d’aquest curs 2016-2017, hem gaudit de dos suports per a conversa en llengua anglesa a la nostra escola.

La Diane, provinent d’Austràlia i destinada al nostre centre com a auxiliar de conversa en anglès pel Departament d’Ensenyament, ens ha acompanyat des d’octubre fins a aquest mes de gener. Ha donat suport oral en petits grups de cicle mitjà i superior.

L’Esther ha estat la responsable del programa de suport de conversa destinat al centre gràcies a l’Ajuntament de Vilanova del Camí. Ella continua a l’escola, des d’octubre fins a final de curs, i ho fa donant suport d’expressió oral, també en petits grups, per tots els cursos d’Ed.Primària (una hora per grup-classe).

Gràcies a aquests suports reforcem el treball d’expressió oral en anglès al centre i fomenten la llengua anglesa a l’escola!