Nou projecte: Natació a 3r

Avui, ha començat el nou projecte pedagògic de Natació amb l’alumnat de 3r.

Durant tots els divendres del 2n trimestre, l’alumnat de 3r podrà gaudir d’unes sessions de natació a la Piscina Infinit d’Igualada.

El projecte s’inclou dins de la programació de l’àrea d’Educació Física i pretén treballar els següents objectius:

• Enfortir el sistema cardiovascular i millorar el sistema immunològic.
  • Afavorir la socialització i el treball en grup.
  • Treballar el desenvolupament psicomotriu.
  • Ajudar a relaxar-se.
  • Treballar i exercitar els músculs.
  • Familiaritzar els nens i nenes amb el medi aquàtic.
  • Augmentar la capacitat d’atenció.
  • Treballar els hàbits d’higiene corporal.

L’activitat es duu a terme al matí i ens organitzem amb els tutors/es dels grups i el mestre d’Educació Física. L’activitat directa a l’aigua consta d’una part inicial (de rebuda i escalfament), una part principal (de desenvolupament dels objectius) i una part final (de tornada a la calma i comiat). Els aspectes fonamentals de l’activitat és: seguretat (equip preparat i amb experiència amb l’entorn aquàtic i el tracte infantil), diversió (ús del joc com a metodologia d’aprenentatge) i aprenentatge (la natació és una font d’aprenentatge, benestar, salut, plaer i esbarjo).

Una experiència i aprenentatges molt útils pel desenvolupament integral del nostre alumnat!

ÀLBUM DE FOTOS

img-20170113-wa0005-1