Matins de danses a Educació Infantil

Els nens/es de P3, P4 i P5 de les tres escoles del municipi ens hem trobat a les escoles per compartir la dansa que cada nivell havia preparat.

El dilluns, Els músics de Bremen i La llebre i la tortuga, van ballar a l’Escola Joan Maragall. Vam ensenyar a la resta d’escoles un rock amb molt de ritme.

El dimarts, La Caputxeta vermella i En Patufet, van fer el ball de la pluja a l’Escola Marta Mata.

I ahir dimecres, La Rínxols d’or i l’Aneguet lleig, van acollir a les altres dues escoles i els hi van ensenyar la dansa de la Mainadera.

Tots plegats hem passat uns matins d’allò més divertit dansant!

Aquesta és una proposta municipal coordinada a través d’Ed.Infantil de les tres escoles de Vilanova del Camí.

20170508_103234 DSCN5311 p3