Iniciem el projecte Tablets 2.0

IMG_20160921_161803 IMG_20160921_161836

Aquesta setmana hem iniciat el projecte Tablets 2.0 a l’escola.

Hem començat amb l’alumnat de 1r i 2n, amb l’ús de les tauletes fent servir aplicacions de programació bàsica per infants. Els nens i nenes capten fàcilment les estratègies per donar les indicacions necessàries per aconseguir que “The Foos” faci les accions pertinents.

Al llarg de les properes setmanes iniciarem els tallers de visual i plàstica on s’incorporarà un dels tallers amb tauletes. L’alumnat de 1r a 3r aprendrà el món de la fotografia i l’edició d’aquestes i l’alumnat de 4t a 6è aprendrà a crear una animació digital i treballarà amb un torn de fang virtual per crear els seus propis gerros.

De forma progressiva, tot l’alumnat del centre gaudirà de les tablets aconseguides gràcies a l’AMPA de l’escola i, per tant, a les aportacions de totes les famílies.

Un nou projecte innovador adaptat a l’escola del segleXXI !!!