Iniciem el compostador a l’escola!

Una de les novetats d’aquest curs escolar serà el treball del compostatge.

Des del Consell Comarcal de l’Anoia ens han fet arribar un compostador i les eines per treballar-ho, conjuntament amb una xerrada formativa pel professorat. Aquest compostador està situat al bosquet de l’escola i tot l’alumnat de l’escola s’encarregarà de fer el seguiment del compost fins que arribem a abocar-ho com a adob al nostre hort escolar.

Per tal de fer-hi un treball a tot el centre, el mestre d’Educació Física, el Joan, serà l’encarregat de controlar el procés de compostatge amb tot l’alumnat: abocar-hi la matèria orgànica (preseleccionada pel monitoratge i alumnat del servei de menjador), crear estructurant (petites branques que ens oferirà l’Ajuntament de les podes dels arbres)…i fer-hi una bona barreja amb les eines corresponents.

A més, tots els divendres, cada grup encarregat de la recollida selectiva podrà observar el procés i fer-hi el seguiment.

Una nova proposta englobada dins del projecte d’Escola Verda!

compostador