Activitats al menjador de l’escola

Quan va marxar la Colma, l’Arti es va quedar molt trist; però de seguida va conèixer a un altre amic anomenat Flai. És una mica despistat, nerviós i de vegades li costa escoltar, però amb l’ajuda dels nens/es del menjador, li ensenyarem a estar més tranquil i la importància d’escoltar als altres.

Aprofitant el fred i que a l’escola ens disfressem d’aquests personatges, vam decidir entre tots veure la pel·lícula Trolls, la qual ens ensenya el valor de l’amistat i de treballar en equip.

Amb l’arribada de la neu vam sortir una estona a jugar al pati, però com no vam poder fer un ninot de neu, en vam fer un de cotó.
img-20170123-wa0020 img-20170129-wa0013 img-20170129-wa0014