Trets metodològics i organitzatius

El treball per cicles és l’eix fonamental del treball diari. A través de la coordinació, el diàleg i l’avaluació cerquem fórmules educatives que s’ajustin a les diferents realitats grupals.
L’atenció a la diversitat es concreta en agrupaments flexibles, grups reduïts, racons, plans de treball i/o tallers, a banda de les aules de suport ja que som conscients que cada alumne/a té una manera i un ritme diferent d’aprendre.
Busquem les tècniques, mètodes i mitjans més adients perquè l’alumne assoleixi un nivell d’aprenentatge adequat.
Procurem el treball sistemàtic per tal de crear l’hàbit de la responsabilitat i de la feina ben feta.
Actualitzem la nostra tasca educativa mitjançant cursos de formació i oferim als nostres alumnes recursos tecnològics i didàctics que el present exigeix.
Vivim en societat, per això treballem curosament les relacions i incentivem la participació en activitats culturals.
Som una escola innovadora: desenvolupant projectes que afavoreixin l’assoliment dels nostre P.E.C. des de noves perspectives.

Logo escola color sense lletre