Principis del nostre Projecte Educatiu

L’Educació tindrà com a fita primordial aconseguir que els nens i les nenes esdevinguin ciutadans/es autònomes, responsables i respectuoses amb les idees, les persones, les normes i materials, així com les altres cultures, altres llengües i el medi ambient.

Entenem l’Escola com una comunitat educativa, dinàmica i democràtica en tant que hi participen alumnes, pares i mestres.

La Pompeu Fabra és una escola amb voluntat inclusiva i integradora on es fomenten actituds d’acceptació dels altres, de solidaritat, de tolerància i de respecte a la diferència.

La llengua vehicular i d’aprenentatge és el català. També treballem les llengües castellana i anglesa.

L’Escola restarà oberta a la col·laboració amb les institucions, estaments i associacions que puguin tenir algun tipus d’incidència en el procés educatiu dels alumnes.

La nostra escola fa del treball en equip una eina fonamental; entenent aquest quan tots i cadascun dels membres de la comunitat educativa ( alumnes, mestres, pares, PAS, i altres serveis) exerceixen correctament les funcions que tenen encomanades.

El principi de progressivitat regeix la vida escolar al centre permetent-se un cert temps per aprendre.

Tots els integrants de la nostra comunitat educativa, incloent agents externs, tenim consciència que amb la nostra conducta som models per a l’aprenentatge.qui-som_html_m20c3d766