PER FI VACANCES!!!

Ja les tenim aquí! Hem treballat de valent per arribar on sóm ara, per això aquestes vacances arriben ben merescudes per a la majoria de nosaltres. Primer i segon són cursos impressionants per la gran evolució que fan els nostres nens i nenes en només uns mesos. Ara toca gaudir de la família, dels amics i del bon temps.

Avui hem tingut el comiat de sisè. Ha estat molt emocionant, quants sentiments que es veuen aflorar… Dia d’emocions a flor de pell, confuses fins i tot … Els diferents grup-classe han anat entregant el seu regalet als més grans de l’escola. A primer els hem preparat dos poemes molt bonics i a segon hem fet un marc de fotos ben alegre amb el nostre retrat. Creiem que els hi agradat molt!

També ens hem menjat l’amanida dels enciams de l’hort i  li hem donat un regalet als nostres bessons Reda i Redouan que avui marxen de la nostra escola i ens hem fer un munt de fotos i abraçades. Així mateix, hem acomiadat als mestres que ja no estaran amb nosaltres el curs vinent. Recordarem sempre els bons moments viscuts junts amb tots ells i esperem que ens trobem aviat. La vida dóna moltes voltes! Ens ha agradat molt tenir-vos al Pompeu. Us trobarem a faltar!!!

Que sigueu molt feliços aquest estiu!!! Petonets!

Cliqueu la imatge per accedir a les fotografies