Benvinguts a la nostra escola!

Escola adherida a la Taula de la Infància i l’Adolèscència de Badalona
Escola participant en el Consell del Infants de Badalona
Escola participant en la Comissió del Pla de Seguretat i Educació Viària de Badalona
     Escola Participant en el Pla de Desenvolupament Comunitari

El doblaje

La clase de los coches  y de los superhéroes de primero hemos trabajado el doblaje en castellano. En grupos hemos pensado y escrito el guión, hemos practicado y al final hemos gravado el corto. Aquí podéis ver el resultado. En general nos ha gustado… Llegeix més»

Tenim dret a aprendre a respectar el medi ambient

Tenim dret a aprendre a respectar el medi ambient.

Tenim dret a estar protegits contra qualsevol forma d’abús i d’explotació.

Tenim dret a viure en una família responsable del nostre desenvolupament físic, mental, i social.

Tenim dret a ser respectats sense distinció de raça,… Llegeix més»

Mostra de Danses i visita de famílies a l’exposició de treballs amb motiu de la Diada de Sant Jordi

El dia de Sant Jordi vam obrir les portes de l’escola per tal que aquelles persones que ho volguessin, pugessin entrar i veure la mostra de treballs que els i les alumnes havien fet en motiu de la Diada. Podeu veure’n una mostra en les següents imatges

El dia 24 d’abril, vam poder gaudir d’una mostra de danses tradicionals i balls moderns com a cloenda dels actes de la diada de Sant Jordi.
Podeu veure algunes imatges

Tenim dret a estar protegits contra qualsevol forma d’abús i d’explotació

Tenim dret a estar protegits contra qualsevol forma d’abús i d’explotació.

Tenim dret a ser respectats sense distinció de raça, sexe, llengua, religió o opinions.

Tenim dret al joc… Llegeix més»