Benvinguts a l’Escola Planas i Casals

Escola adherida a la Taula de la Infància i l’Adolèscència de Badalona
Escola participant en el Consell del Infants de Badalona
Escola participant en la Comissió del Pla de Seguretat i Educació Viària de Badalona
Escola Participant en el Pla de Desenvolupament Comunitari

Festa Solidària 15.12

Després d’intentar trobar diferents formats que mostressin la nostra solidaritat davant de les dates que s’acosten, enguany hem provat un format mixt on la participació en el recapte de la Marató de tv3 i la solidaritat amb el barri tinguessin cabuda. Així, juntament amb l’AMPA, el passat divendres vàrem organitzar la festa solidària, on a pa rat de participar en activitats es podia recollir menjar per a Caritas a Bufalà.

Creiem que fou tot un èxit i agraïm a tots i totes els qui ho vàreu fer possible la vostra col·laboració solidaritat.

Futbol Flag Cicle Superior

Sabeu què és el futbol flag?

El FUTBOL FLAG és una modalitat de futbol americà que es juga sense proteccions i sense placatges. En comptes de placar, el jugador ha d’arrencar un petit banderí o bandera a manera de cinturó que porta el rival. És una modalitat d’aprenentatge de futbol americà que evita lesions en no haver contacte.

Durant 4 dies els jugadors del Club de Rugby de Badalona han vingut al Planas a fer  sessions pràctiques de Futbol Flag . Els nens i nenes aprenen normes diferents, tàctiques d’equip, habilitats de passada de pilota diferents… d’un esport ple de valors positius.

Hem fet 2 sessions per cada grup de 5è i 6è i a la tornada de vacances de nadal, al gener, farem una trobada amb més escoles a les pistes d’atletisme Paco Aguila on farem partits amistosos.

Voleu veure les fotos i vídeos?

Fotos 5è           Fotos 6è

ESTRENA DEL VÍDEO ORGULL D’ESCOLA PÚBLICA

Benvolguts i benvolgudes,

Signat per les comunitats educatives de les 33 Escoles Públiques d’Infantil i Primària de Badalona, l’estrena es farà simultàniament als webs de cada centre, dijous 16 de novembre.

El vídeo és un catàleg d’aquells valors compartits com la coeducació, la solidaritat el respecte o la responsabilitat per posar uns exemples,  i que fonamenten la pràctica educativa de cada centre, independentment de les seves particularitats.

Pensem que és un bon moment per recordar al conjunt de la societat que les nostres comunitats generen cooperació, col·laboració i confiança, elements imprescindibles per tal que la relació escola – família – societat funcioni en la mateixa direcció.

El format en què es presenta està pensat per a ésser distribuït a Internet i les xarxes socials. Agrairem que ens doneu suport fent-li difusió

CAN MONTCAU

Volem compartir amb vosaltres l’excursió que vam fer p4 a Can Montcau.
Com podeu veure ens ho vam passar molt bé: esmorzant, fent panellets, collint castanyes, duent-li les castanyes a la castanyera per coure-les, descobrint els arbres del bosc…

Feu clik a la imatge!

Resultat d'imatges de tardor