Benvinguts a l’Escola Planas i Casals

Escola adherida a la Taula de la Infància i l’Adolèscència de Badalona
Escola participant en el Consell del Infants de Badalona
Escola participant en la Comissió del Pla de Seguretat i Educació Viària de Badalona
Escola Participant en el Pla de Desenvolupament Comunitari

Calendari Escolar i altres acords de Consell Escolar

El passat dimecres 14 de juny, es va reunir el Consell Escolar en sessió ordinària i va aprovar els següents acords:

1. Es va aprovar la sol·licitud del Calendari escolar per al proper Curs 2017-2018, que haurà de ser autoritzat per la Direcció del Servei Territorial. El calendari el podeu visualitzar a sota i inclou els dies de “lliure disposició”, les festes Locals, períodes de vacances  i calendari d’adaptació de P3 i d’horari d’estiu (jornada intensiva) i l’horari escolar demanat és el mateix que l’actual; de 9:00 a 12:30 i de 15:00 a 16:30h
  2. Es va aprovar el manteniment de les quotes del programa de Socialització i reutilització de llibres.
  3. Es va aprovar la proposta de perllongar un any més la concessió del servei escolar de menjador a l’empresa actual.
  4. Es va aprovar la modificació de les quotes de material només a Educació Infantil, a canvi de reduir la despesa de llibres que fan les famílies i aixi poder iniciar el treball per ambients d’aprenentatge.
  5. Es va aprovar la modificació del cost de fotocòpies atesa la reducció de la compra de quaderns editorials que fan les famílies.

Calendari Escolar 2017 2018

calendari

Informes acadèmics de 3r trimestre i Avaluacions finals de Curs i de Cicle

Benvolguts pares i mares dels i de les alumnes de Primària
Ja a final de curs i en cumpliment a l’Ordre ENS/164/2016 del14 de juny pel la qual es determinen el procediment i els documents i requisits formals del procés d’avaluació en l’educació primària, rebreu dos informes diferents; un primer que correspon a l’avaluació de les àrees curricuars corresponent al 3r trimestre del curs i un segon que correspon a l’Avaluació final del curs o del Cicle, segons correspongui.

El primer dels dos, serà amb el mateix format dels anteriors i contindrà la informació sobre l’assoliment dels aprenentages al 3r Trimestre, peró el segon, i aixó és important, serà diferent ja que no avaluarà les àrees curriculars d’aprenentage, sinó el desenvolupament dels àmbits competencials de l’ensenyament, separat per dimensions i amb una valoració final diferent a la clàssica.

En el document adjunt trobareu més informació  DOCUMENT EXPLICATIU

Si us cal qualsevol aclariment no dubteu en demanar-nos més informació

Premi St. Jordi 2017

Durant aquesta setmana hem estat treballant la Diada de St.Jordi i els Jocs Florals que van tenir la seva cloenda el divendres 21.  El conjunt d’activitats culturals acabarà el proper dilluns amb les representacions teatrals ques els  i les alumnes de 2n faran en l’adaptació de la llegenda de St.Jordi.

Aquesta imatge mostra els i les guanyadores dels Jocs Florals d’Enguany al Cicle Superior.

stjordi

Survival Zombie 4rt

Els nens i nenes de 4rt després d’haver treballat Expressió Corporal i Orientació a l’àrea d’educació física han fet una activitat de cloenda on participen a un Survival Zombie. Han d’esquivar, còrrer, interpretar, llegir, orientar-se i pensar estratègies per aconseguir reunir totes les parts de… Llegeix més»

El cicle mitjà presenta un vídeo per a la jornada del dissabte 11 de març.

El cicle mitjà presenta un vídeo per a la jornada de portes obertes del dissabte 11 de març.
El proper dissabte 11 de març de 2017, a l’escola, esperarem la vostra visita.
Serà la jornada de portes obertes.
Les etapes educatives i els diferents cicles estan treballant… Llegeix més»