Benvinguts a l’Escola Planas i Casals

Escola adherida a la Taula de la Infància i l’Adolèscència de Badalona
Escola participant en el Consell del Infants de Badalona
Escola participant en la Comissió del Pla de Seguretat i Educació Viària de Badalona
Escola Participant en el Pla de Desenvolupament Comunitari

Premi St. Jordi 2017

Durant aquesta setmana hem estat treballant la Diada de St.Jordi i els Jocs Florals que van tenir la seva cloenda el divendres 21.  El conjunt d’activitats culturals acabarà el proper dilluns amb les representacions teatrals ques els  i les alumnes de 2n faran en l’adaptació de la llegenda de St.Jordi.

Aquesta imatge mostra els i les guanyadores dels Jocs Florals d’Enguany al Cicle Superior.

stjordi

El cicle mitjà presenta un vídeo per a la jornada del dissabte 11 de març.

El cicle mitjà presenta un vídeo per a la jornada de portes obertes del dissabte 11 de març.
El proper dissabte 11 de març de 2017, a l’escola, esperarem la vostra visita.
Serà la jornada de portes obertes.
Les etapes educatives i els diferents cicles estan treballant… Llegeix més»

Krnaval’17

Malgrat la pluja de tot el matí que ens ha fet suspendre la tradicional Rua pel barri, hem acabat fent una petita festa per l’escola i finalment hems sortit al pati a ballar una mica i celebrar el Carnestoltes

Arriba el Rei Carnestoltes!!! rei dels Poca-soltes :-)))

Aquesta tarda hem rebut Sa Majestat el rei Carnestoltes i en el seu pregó ens ha deixat les tres ordres boges per a Dimarts,Dimecres i Dijous.

• El dimarts cal anar vestit de blanc i Negre, recordant els inicis del Cinema.
  • Dimecres ens hem de posar algun objecte que ens recordi alguna pel·lícula
  • Dijous hem de venir a escola engalanats, vestits de Gala, per a recollir l’Óscar!!

Dijous a més, per celebrar el Dijous Gras, o llarder, esmorzarem de coca de llardons i qui ho vulgui pot dur el seu entrepà de truita om botifarra blanca!!

Frisbee ultimate

Els nens i nenes de 5è i 6è juguen a un esport alternatiu, el Frisbee Ultimate. Aquesta activitat complementa l’exercici físic combinat amb diferents habilitats motrius i de percepció a la vegada que comparteixen moments amb nens i nenes d’altres classes.
(Entra a l’article i… Llegeix més»

Nou telèfon de Contacte amb el Servei Escolar de Menjador

tel

Benvolgudes Famílies,
Des d’avui, l’empresa INSIGNE S.L.U., gestora del Servei Escolar de Menjador ,posa a la disposició de totes les famílies un nº de telèfon des de les 9:00h fins les 12:15, per tal que pugueu donar  els avisos oportuns sobre  els imprevistos que us puguin succeir.

És un servei de recepció de missatges SMS o de veu (telèfon). Per qualsevol avís o incidència podeu trucar al

Dia Escolar de la No-violència i la Pau

El dia 30 de gener se celebra el Dia Escolar de la No-violència i la Pau, altrament conegut com a DENIP. Enguany, a través d’una proposta de Fampa’s- Badalona, vam centrar les reflexions vers els  Refugiats i les Refugiades. Les conclusions a les què arribaren els indfants de l’escola foren prou enriquidores.