Segueix-nos a Instagram

ENLLAÇ INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA

Obligatòria 2024-2025
ENLLAÇ PUBLICACIÓ DE L’OFERTA INICIAL DE PLACES  (5-3-2024)

ENLLAÇ PUPLICACIÓ PREINSCRIPCIONS AMB  BAREM PROVISIONAL  (17/04/2024)

JORNADA DE PORTES OBERTES

DIMARTS 20 DE FEBRER  A LES 17.00H

INFANTIL  PRIMÀRIA I SECUNDÀRIA

Per a poder tenir un registre de les famílies assistents ompliu el formulari a través de l’enllaç

ENLLAÇ FORMULARI PORTES OBERTES

Us deixem un vídeo per poder conèixer el nostre centre

Vídeo portes obertes

Estudi previ ampliació i remodelació IE Pere Viver

A les famílies,
Us recordem que l’escola té permís vostre per poder fer fotos i vídeos dels vostres fills/es.
Aquestes imatges i vídeos les teniu visibles als diferents blogs d’aquesta pàgina.
Cap persona no pot fer un ús inadequat d’aquest material,(penjar-ho a altres webs, xarxes socials, etc)

ENLLAÇ A PÀGINES PER TREBALLAR I GAUDIR AMB ELS NENS I NENES AQUESTS DIES A CASA

SORTIDA A LA PEDRERA

L’alumnat de cinquè i sisè ha visitat la Casa Milà de Barcelona, l’obra civil més important d’Antoni Gau dí. Aquesta sortida està lligada a la setmana cultural que aquest curs la dediquem al modernisme.

XX Certamen de Lectura en Veu Alta

Divendres 15 de març es va celebrar el  XX Certamen de Lectura en Veu Alta  a la Sala D’Actes del Vapor Universitari de Terrassa, organitzat conjuntament, pel Departament d’Educació i la Fundació Enciclopèdia Catalana

El nostre Institut Escola ha participat un any més amb l’objectiu d’incentivar el gust per… Llegeix més»

Visitem el Canal Terrassa

L’alumnat de 6è hem visitat la televisió més pròxima als terrassencs i terrassenques, fundada el 17 de gener de 1986, amb el nom de TVT. Començava una televisió pública local oberta a tota la ciutat.
Ens van mostrar les instal·lacions i vam poder veure un programa… Llegeix més»

Carnaval 2024

Divendres de Carnaval a l’Institut Escola!
Un gran oceà de disfresses originals i divertides ha omplert el pati del nostre centre. Nens i nenes, docents i famílies s’han divertit cantant i ballant moltes cançons.
Que no s’acabi la festa!

Setmana boja de Carnaval!

Quina bogeria! I quins pentinats més divertits i originals. Els nens i nenes de l’Institut Escola venen cada dia amb el que el rei Carnestoltes els mana.
Felicitats perquè és genial tot el que porteu.
Continuem divertint-nos!