L’hort

A proposta de l’AMPA i del Consell Escolar, el mes de gener de 2008 l’escola va començar un nou projecte: l’hort.

Alguns dels objectius que es volen aconseguir mitjançant l’hort són els següents:

1. Identificar i conèixer els vegetals de l’hort i els seus cicles.
  2. Experimentar amb les plantes per a deduir-ne els seu funcionament intern.
  3. Observar i analitzar els canvis ambientals que es produeixen al llarg de l’any.
  4. Conèixer els cicle dels fenòmens meteorològics i les seves conseqüències.
  5. Recollir les dades d’una estació meteorològica i laborar una memòria de cada estació.
  6. Conèixer les plantes aromàtiques i medicinals del nostre territori i el seu cicle de vida.

A partir de l’hort l’equip docent treballa de manera pràctica i amb profunditat diversos continguts inclosos en el currículum. En Pitu és el monitor que gestiona aquesta activitat de l’hort els dimecres al matí en dues sessions de 45 minuts cadascuna.