LEARNING WITH TABLETS

El CRP del Tarragonès ens ha deixat en préstec durant 1 mes unes tauletes per tal de poder treballar algunes activitats de manera digital.

L’alumnat de 4t ha estat treballant les hores en anglès d’una manera diferent. Hem fet servir un programa anomenat Kahoot. Aquest programa es basa en que la classe sencera ha de llegir les preguntes realitzades a la pissarra i també pot observar les quatre respostes a triar. Els alumnes han de respondre des de la tauleta en la qual només veuen els quatre colors de les respostes possibles, ni veuen la pregunta ni les respostes.

Vam fer grups de 3 i a cada grup se li donava una tauleta. Van haver de posar un codi que els hi donàvem a la pantalla digital i escriure un nom pel grup. A partir d’aquí només cal que mirin la pantalla i responguin tot consensuant entre tots els membres del grup.
Ha estat una activitat molt dinàmica, cooperativa i molt engrescadora. Una manera molt divertida d’aprendre les hores!