CARNAVAL!

carnaval-gran

Benvolgudes famílies,
Us recordem que el divendres 24 de febrer, des de les 3 a les 4.30h de la tarda alumnat, mestres i treballadors de l’escola celebrarem el carnaval.
L’organització prevista per aquest curs és la següent: les disfresses, com sempre, es porten de casa al matí dins d’una bossa amb el nom, per als que utilitzen el servei de menjador. Els nens i nenes es posaran la disfressa a la tarda, amb l’ajut de les monitores de menjador i els mestres. Els qui van a dinar a casa, venen a les 3 amb la disfressa posada. Durant la tarda hi ha diferents activitats de caire intern.
A les 4.30h es farà la sortida com cada dia. Sortiran disfressats per poder participar de la festa organitzada per l’AMPA a partir de la mateixa hora.

A PARTIR DE LES 4.30h I FINS LES 6h
Les famílies que vulguin podran gaudir de la FESTA DE CARNAVAL, que es realitzarà al recinte escolar. Aquest any hi haurà una Batucada des de les quatre de la tarda. Hi haurà coca i xocolata per a tots.
Des de la junta de l’AMPA i per tal de que la festa sigui més participativa, s’anima carnaval-mascaraa tothom a què vingui disfressat i que porti algun instrument musical per a “fer soroll” (flauta, percussió…). Es preveu que la festa acabi al voltant de les 6h.