FANS DE CARLES CAPDEVILA

El mes de febrer de 2012, en Carles Capdevila va venir a l’escola a fer una de les seves magnífiques xerrades. L’havia organitzada l’AMPA . En Miquel Sans, pare de l’escola recordava els tràmits per poder-lo portar. Uns quants mestres i pares vam tenir la sort de compartir una estona amb ell a la biblioteca. Després el vam escoltar al gimnàs. En guardem tots un bon record.

Hem recuperat les fotos. Aquest és el nostre petit homenatge.Periodista i estusiasta de la comunicació i l’educació. Home apassionat que feia servir l’humor per tractar els temes més seriosos.

Carles Capdevila by Slidely Slideshow