LA FIRA DE SANTA LLÚCIA

Aquest any l’escola s’ha proposat fer canvis en algunes festes amb la intenció de fer-les més vivencials i properes. El primer canvi el trobareu a la  Fira de Santa Llúcia, que celebrarem el divendres 16 de desembre a la tarda. Ja sabeu que aquesta fira és oberta a totes les famílies i s’hi poden trobar objectes nadalencs elaborats per  l’alumnat de l’escola. Doncs bé, aquest any hem pensat  afegir-hi música en viu, en directe, a l’aire lliure, amb la col·laboració d’alumnes, mestres i famílies.

És per aquest motiu que si us fa il·lusió  participar de la mostra de música en viu ho podeu fer arribar als tutors/es o bé també a l’escola mitjançant el següent correu e3007117@xtec.cat posant a l’assumpte: Fira de Santa Llúcia.
Durant la fira també hi haurà una actuació del cor de l’alumnat de 4t, acompanyat per l’Orquestra de Nivell Elemental de l’Escola i Conservatori de Música de la Diputació de Tarragona. La resta de l’alumnat participarà en un enregistrament audiovisual que posteriorment es penjarà al bloc. Aquestes actuacions substituiran les cantades de Nadal.

Salutacions,

La Comissió de Festes