BENVINGUTS I BENVINGUDES AL CURS 2023-2024

Propostes matemàtiques

L’alumnat de quart hem treballat les fraccions a través de diverses propostes matemàtiques. Aquestes ens han proporcionat múltiples vivències i situacions reals amb les quals hem pogut aprendre d’una manera divertida, motivadora, funcional i significativa.

Festa de la primavera

Ja ha arribat la primavera!! I per cel·lebrar-ho, els alumnes del cicle d’infantil ens reunim al nostre bosc per participar a unes propostes de joc a l’aire lliure. Vivim el regal de la primavera tot saltant, creant, buscant, escoltant i moltes coses més, ens acompanyes… Llegeix més»

A 2n anem al Port de Tarragona

El passat 5 de març l’alumnat de 2n va anar al Port de Tarragona a fer uns tallers al Museu Marítim, una passejada amb golondrina i una visita a la llotja. Van aprendre moltes coses i s’ho van passar molt bé.

TASTET DE VOLEIBOL A 2n i 3r

Els nens i nenes de segon i tercer s’han iniciat en l’esport del voleibol.
L’entrenador del Club de Voleibol Sant Pere i Sant Pau, Nenad, ens ha acompanyat al llarg de dues setmanes.
Han estat unes sessions molt profitoses i divertides.

El nostre hort

Els nens i nenes de segon som els encarregats/es de l’hort de la nostra escola i de tenir-ne cura. Comptem amb l’ajuda d’una experta, la Violeta, que ens ve una vegada al mes per guiar-nos en el treball que fem a l’hort setmanalment des de… Llegeix més»

Espais d’aprenentatge a Educació Infantil

El treball mitjançant els espais d’aprenentatge consisteix, bàsicament, en una manera diferent d’organitzar els alumnes d’I3,I4 i 5, l’espai i els materials per tal de propiciar i construir un lloc d’aprenentatge que sorgeixi espontàniament. En aquest espai el nen/la nena és el/la protagonista i constructor/a… Llegeix més»

I5- Juguem a nedar

Els nens i nenes d’I5 de l’escola un any més formen part del programa «Juguem a nedar». El programa ‘Juguem a nedar’ és una iniciativa del Patronat Municipal d’Esports que facilita a l’alumnat d’I5 o 1r de primària de totes les escoles de la ciutat… Llegeix més»

LA TARDOR A LA COMUNITAT DELS PETITS

Ja ha passat la castanyada i, per tant, ens trobem a la penúltima estació de l’any, la TARDOR. Així doncs, els infants de la comunitat dels petits treballen aquesta estació a través de propostes variades on els colors groc, vermell, taronja i marró son els… Llegeix més»

EL TRESOR DELS PIRATES 2n

Els alumnes de 2n van començar el curs superant uns reptes cooperatius, per descobrir on s’amagava el cofre del tresor d’uns pirates. Ho van fer molt bé i van acabar aconseguint la seva recompensa. Felicitats!