Contacte coordinadora menjador i acollida 653 34 79 96 (Elena)

Benvinguts al nou portal de preinscripció del Departament d’Educació

Dubtes sobre la preinscripció? Envia un missatge: a8030686@xtec.cat

LA PETRI ENS VISITA. QUINA XERRADA MÉS INTERESSANT!

L’alumnat de 6è hem estat treballant la salut sexual. En fer-ho se’ns ha obert un ampli ventall d’aspectes que ignoràvem.

Un aprenentatge col·lectiu molt interessant, dins un espai confortable i segur. Resoldre dubtes, en aquesta etapa, de canvi continu: físic, emocional, de creixement… és quelcom enriquidor per a tots i totes.

Com a tancament de la situació d’aprenentatge ens ha visitat la Petri, una infermera, ara jubilada, que ha passat gran part de la seva vida laboral atenent els nadons a la Mútua de Terrassa.

En sentir-la parlar no hi ha dubte que ha fet de la seva professió una manera de viure i d’entendre el compromís.

Per al nostre alumnat, un gran model. Escoltar algú que té molt a explicar, amb vitalitat i energia.

Gràcies Petri per fer-ho possible.

Alumnat de 6èA

LA MÚSICA, MÉS ENLLÀ DE LES GENERACIONS… I si ens posem amb el rap?

Aquest gener, amb l’alumnat de 6è, estem duent a terme una activitat musical que implica descoberta i creació.

Per una banda, hi ha la formació sobre un estil de música, el rap, que va molt més enllà del que a simple vista puguem percebre.

Per altra hi ha la voluntat de crear una peça musical, de la qual es farà registre d’àudio i de vídeo. Evidentment l’alumnat es mostra molt motivat. Aquesta activitat els està generant bones expectatives, així com treballar amb el llenguatge figuratiu i poètic i l’oportunitat de reflectir el que pensen i senten.

Però aquest projecte va més enllà, ja que hem buscat implicar a persones més grans, a nivell generacional, que ben segur tenen molt a dir i a transmetre. Des d’aquí el nostre més sincer agraïment a la col·laboració del Casal de la Gent Gran.

De moment l’experiència ens permet entreveure cares satisfetes, contentes i engrescades al llarg del recorregut realitzat fins ara.

I ahí estem, a punt de dur a terme la gravació de l’àudio de la peça creada, i cada cop més a prop de gaudir del resultat final.

Tan bon punt estigui tot enllestit esperem poder-vos-ho mostrar!