Dario Roa, campió d’Espanya de cub De Rubik, visita la nostra escola.

Captura de pantalla 2017-05-13 a les 21.59.28

Aquest matí, tots els nens i nenes de segon fins a sisè de primària que han participat durant el curs a les sessions de cub de Rubik (aprenent, ensenyant, competint, compartint experiències…), ens hem reunit per rebre al campió d’espanya; Dario Roa. És capaç de fer el cub en 7,43 segons. Hem pogut veure diferents vídeos d’algunes competicions en les que ell va participar i el vídeo on aconsegueix el rècord d’Espanya.

Molt amable, atent i educat, en Dario, ha anat responent totes les preguntes que els alumnes li anaven fent. Mestres tant, anava muntant cubs de Rubik a una velocitat increïble. Hem al·lucinat!!

Ens ha donat molts consells per millorar el temps que triguem en fer el cup i ens ha explicat que ell va començar a interessar-se pel cub  quan tenia 11 anys per tant, els aficionats de l’escola tenen moltes possibilitats d’aconseguir un bon rècord. El secret: molta pràctica sense passar moltes hores al dia però si sent constant.

Ens ha encantat tenir a l’escola a en Dario i esperem que ens torni a veure en una altra ocasió. Moltíssimes gràcies!!

Captura de pantalla 2017-05-13 a les 21.59.44

Aqui teniu les imatges…

Us recordem que el dia 10 de juny, es celebra el 3r torneig Robotseny a la plaça de la Vila de Sant Celoni i, dins d’aquest torneig, s’ha dedicat un espai per competir amb els cubs de Rubik (la Rubikseny). Els que esteu interessat us podreu inscriure el mateix dia. No cal tenir un molt bon domini només tenir ganes de compartir una estona agradable muntant el cub. Us esperem!!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *