ALERTA NEVADES DEMÀ DIMECRES 28 DE FEBRER

Degut a la forta nevada prevista per les properes hores a tot Catalunya ha fet cancel·lar de forma preventiva i generalitzada tot el transport escolar per aquest dimecres. El director de protecció Civil, Joan Delort, ha demanat als pares i mares que tampoc duguin amb transport particular els nens a classe. El centres educatius NO ESTARAN TANCATS, per aquelles persones que hi puguin arribar a peu, però l’ACTIVITAT LECTIVA “NO SERÀ NORMALITZADA“, ja que hi haurà alumnes i professors que no hi podran arribar. Tot i això es preveu que alguns centres escolars, per la seva llunyania dels centres urbans, poden tenir problemes per obrir degut a una difícil accessibilitat.

La Direcció

Més informació:

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *