Escacs a l’escola

dsc_0511

El curs 2013-2014 es va començar el projecte “Escacs a l’escola”, que consisteix en treballar part dels continguts escolars a través dels escacs. Aquest projecte, que està impulsat pel Departament d’Ensenyament, la Universitat de Girona, la Universitat de Lleida i la Federació Catalana d’Escacs, s’està portant a terme en més de 100 escoles de tot Catalunya.

Si bé en un principi qui hi participaven eren els alumnes de Cicle Inicial, posteriorment s’ha anat ampliant i ja fa uns anys que es treballa a tots els cursos de Primària.

Podeu veure aquí notícies a la premsa relacionades amb el projecte.

A més, l’alumnat de 2n participa al projectes “Escacs a les aules” impulsat pel Club d’Escacs Figueres i l’Ajuntament de la ciutat, reben classes de monitors del club i fan una trobada a finals de curs en què juguen amb nens i nenes d’altres escoles de Figueres.