A punt de llegir

fonsapuntdellegir1El projecte “A punt de llegir” vol impulsar una campanya, a partir dels centres educatius i les biblioteques, que posa èmfasi en la necessitat de llegir a casa i en família per tal de fomentar l’hàbit lector dels nostres infants i joves.

Cada trimestre, juntament amb l’informe de notes, les famílies reben un punt de llibre on troben una recomanació d’un conte o llibre adequat a l’edat i moment evolutiu del seu fill o filla. Cada temàtica dels punts de llibre també va acompanyada d’una guia lectora que amplia la informació amb 6 nous llibres o contes i un llibre per a adults. Les biblioteques de la comarca també disposen dels exemplars recomanats.

apuntdellegir2

S’han escollit 18 temàtiques en referència als trets més significatius i a les orientacions i motivacions de la personalitat dels alumnes en cada franja d’edat, des de P-3 fins a 4t d’ESO.

Podeu veure aquí el web del projecte.