On som

Carrer Fossos, 1
17600 Figueres

b7004891@xtec.cat

L’escola Josep Pallach està situada al centre de Figueres, al número 1 del carrer Fossos. Forma una illa envoltada, a més del carrer Fossos, pels carrers Pella i Forgas, la Calçada dels Monjos i les places Josep Tarradellas i de l’ Escorxador.

La ciutat de Figueres
Figueres és la capital de l’Alt Empordà, té uns 45.000 Figuereshabitants i una superfície de 19,38 km² . El comerç i els serveis són la seva principal base econòmica, i és punt d’atracció turística mundial gràcies al Teatre Museu Dalí.
Altres llocs representatius de la ciutat són el Museu del Joguet de Catalunya, el Museu de l’Empordà, la Rambla, el Teatre Jardí, el Castell de Sant Ferran, l’Església de Sant Pere, el Parc Bosc i tot el seu centre comercial que fa de Figueres una ciutat plena de vida.
Podeu trobar més informació sobre la ciutat a la Viquipèdia o al web de l’Ajuntament.