La música que ens acompanya

Aquestes setmanes de principi de curs, la música que ens ha acompanyat a les entrades i sortides de l’escola és la cançó “Campanes de benvinguda” del grup de música Buhos. … Llegeix més»

Premis de final de curs

L’última setmana de curs es va fer l’entrega de premis tant als alumnes que havien resolt correctament un mínim de 3 enigmes del 7ciències com als que havien aconseguit el mínim de signatures requerides en cadascun dels 3 trimestres.… Llegeix més»

FEM JOCS D’AIGUA!

El passat dimarts 19 de Juny els alumnes d’educació infantil vam fer jocs d’aigua al pati. Aprofitant el bon temps i la calor ens ho vam passar d’allò més bé fent bombolles, transportant aigua i remullant-nos.
Us deixem un recull de fotos perquè veieu que bé… Llegeix més»

Espectacle de final de curs de 5è

Els alumnes de 5è el dilluns 4 de juny han presentat un espectacle multimèdia per les seves famílies i amics, on han pogut gaudir de balls, màgia, tallers de cuina, anuncis divertits, playback, noticiari, entrevistes… Tots plegats hem gaudit d’una tarda ben animada i emotiva.… Llegeix més»

Rua de la Santa Creu

Aquest any, la Rua de la Santa Creu girava al voltant dels elements de la natura, i els nens i nenes de la nostra escola anaven disfressats de roca i lava.… Llegeix més»

Visites a l’escola en hores concertades

virtual

Si teniu interès en visitar l’escola, només cal concertar una visita trucant al telèfon 972509653 o escrivint un correu electrònic a l’adreça b7004891@xtec.cat. Us ensenyarem els espais del centre, us explicarem el nostre Projecte Educatiu i podreu veure de primera mà com treballem.