arrow CONSULTEU AL CALENDARI LES SORTIDES!

Escola tancada el 6 i el 8 de desembre

D’acord amb el calendari aprovat pel Consell Escolar, el dimarts 6 i el dijous 8 de desembre l’escola estarà tancada. En canvi, el dilluns 5, el dimecres 7 i el divendres 9 l’escola estarà oberta i hi haurà classes normals.… Llegeix més»

Dia de la Mobilitat

El 21 de setembre els de tercer vam anar al centre de Figueres i vam poder pintar dibuixos amb guixos al carrer. Celebràvem el dia de la Mobilitat Sostenible. Entre tots van quedar uns carrers ben guarnits amb il·lustracions relacionades amb el transport públics, els no contaminants,…… Llegeix més»

Sortida al Port de Roses i a Mas Ventós

Els nens i nenes de 3r vam anar el 25 d’octubre al Port pesquer de Roses on vam aprendre moltes coses sobre la feina dels pescadors i sobre el port. Després vam anar al Mas Ventós per veure i recordar el que estàvem estudiant sobre el paisatge de l’Alt Empordà.… Llegeix més»

Visites a l’escola en hores concertades

Si teniu interès en visitar l’escola, només cal concertar una visita trucant al telèfon 972509653 o escrivint un correu electrònic a l’adreça b7004891@xtec.cat. Us ensenyaran els espais del centre, us explicaran el Projecte Educatiu i podreu veure de primera mà com treballem.

virtual